Wednesday, 22 January 2014

New in: sunglasses

Jakiś czas temu kilka z Was na asku prosiło mnie o haul zakupowy. Nie jestem pewna czy jest to materiał na tyle interesujący, by poświęcać mu notkę tudzież filmik (jeżeli jednak macie ochotę zobaczyć coś w tym stylu to dajcie mi znać), ale chcę się Wam dziś bardzo nieskromnie pochwalić moimi nowymi okularami. Jestem jedną z osób, które muszą je mieć ze sobą 12 miesięcy w roku, w razie gdyby Matka Ziemia postanowiła urządzić nam wakacje w zimie, jakie mieliśmy okazję doświadczać do niedawna. Co do okularów - choć panterkę toleruję jedynie w połączeniu z bardzo minimalistycznymi zestawami, urzekło mnie prześliczne, błękitne wnętrze i świetna jakość wykonania, co w moim przypadku (przy bilansie 3 złamanych par) jest chyba elementem decydującym o ich losie w mojej torebce.

Quite a while ago some of you asked me if I could make a haul. I'm not sure if those informations are such significant ones, that I should make a note or video dedicated to them (of course let me know if you still would like to see a haul of mine), but today I want to shortly and immodestly show off my newest sunglasses. I am that kind of person, who always has to keep a pair in their bag in case Mother Earth will decide to change winter into summer, what we lately experienced in Poland. About the glasses - although the only situation I am tolerant about the leopard print is when it's matched with minimalistic pieces, I just fell in love with the blue-ish inside just like with quality of the glasses, what in my case (balance sheet shows 3 pairs broken) is the decisive factor for their survival in my bag.









xx, Alice

(New, fashion post will be up on Monday!)


3 comments:

  1. Są śliczne! Ja również niszczę okulary przeciwsłoneczne masowo i... co sezon muszę kupić nową parę.

    ReplyDelete
  2. really like the all black look

    ART I FASHION I MUSIC https://www.facebook.com/myformemag

    ReplyDelete

Thank you for all of your lovely comments, I always appreciate your opinion! However, I do not 'follow for follow'. Love you and thank you for making me smile x.